מורכבותו הרבה של פרויקט בניה, מתאפיינת בריבוי שותפים מבוזרים ממשרדים ותחומים שונים, בעלי אופי פעילות מגוון והרגלי ותהליכי עבודה ייחודיים. הצלחתו של מנהל הפרויקט לעמוד במשימות אלה, טמונה מעבר לכישוריו הניהוליים בפועל, בנגישותו המידית למידע הדרוש לו באופן שוטף ובקבלת תמונת מצב מלאה, משקפת ועדכנית בזמן אמת, ככל שנדרש לו.
מערכת Engor 365 למשרד ניהול הפרויקטים, מקנה לכל מנהל פרויקט מוטת שליטה מקסימאלית בכל פרויקט בפני עצמו ובמכלול הפרויקטים המטופלים על ידו. מנהל הפרויקט מקבל לשולחן עבודתו (והן לטאבלט, סמארטפון – בכל עת ובכל מקום) תמונה מלאה ועכשווית של מצב הפרויקט מההיבט הנדסי וההיבטים הניהוליים השונים. זאת, בכל שלב משלבי הפרויקט – החל משלבי יזום ותכנון מוקדמים, דרך שלב הביצוע והמשך בשלבי המסירה והבדק.
בין המודולים למנהל הפרויקט כוללת מערכת Engor 365:
-
גישה מלאה לתוכניות על שלבי התכנון השונים ועל גרסאותיהן השונות כולל תהליכי אישורן.
-
הכנת אומדנים, כתבי כמויות
-
ניהול מכרזים, הצעות וחוזי קבלנים
-
אישור חשבונות חלקיים למול תקציב מנוהל
-
מסכי בקרה גמישים להצגת מבט על בזמן אמת (Dashboards)
-
שילוב אוטומטי של תהליכי ניהול דואר המגיע באאוטלוק לתיקי פרויקטים ולניהול משימות
-
ניהול משימות חכם (עד רמת שולחן העבודה של המתכנן)
-
ניהול דיונים ופרוטוקולים
-
שילוב צפין אינטרנטי מובנה לצפייה ומתן הנחיות לשינוי (Annotations) המוצגות בזמן אמת למתכנן במשרד וניתנות למעקב כמשימות
-
חיפוש ואיתור יעיל ומהיר של כל מסמך קיים ומכל סוג (כולל תוכניות) לפי מילות מפתח או כל תוכן אחר
-
שילוב של טאבלטים וסמרטפונים לעבודה בשטח